New year countdown;favorites / Novogodisnje odbrojavanje; favoriti

11:37

New years count down

Hi guys, so in this final week of 2015 I want to present you my yearly favorites in different style. I decided to do countdown where every day till 2016 I will talk about favorite from different category.

Starting with foundation. Even though I have used this foundation in second half of the year,it has been an absolute discovery and I've loved it ever since. I am talking about L'oreal Infallible foundation. I even wrote separate post on it (here) and not a lot of changed. So not to make this post that long, I will say that coverage of this foundation is amazing and that it lasts on my face around 6 hours which is more than most of others. Definitely best drugstore foundation that I've tried.

That's it for now, but come back tomorrow to see more favorites

Novogodisnje odbrojavanje

E pa drage moje za ovu poslednju nedelju 2015 sam spremila malo drugacije favorite. Odlucila sam da cu vam svakoga dana do 1. januara predstavljati po jedan proizvod iz razlicitih kategorija.

Danas sam zelela da pocnem sa tecnim puderom. Iako sam ovaj puder isprobala u drugoj polovini godine on je definitivno nadmasio sve ostale. Cak sam napisala i ceo post o njemu (ovde) tako da sada necu mnogo da duzim. Ono sto me je toliko odusevilo je prekrivna moc koja je odlicna i trajanje od oko 6 sati sto je za mene bolje od ostalih. I do kraja decembra Lilly ima snizenje od 20% na L'oreal proizvode i jos 15% ili 20% na kasi za odredjeni puder ili maskaru. A u Dm drogerijama do 3.1. imaju 40% na kompletnu L'oreal sminku.

To bi bilo to za danas, posetite me i sutra da vidite jos neki favorit :)

You Might Also Like

1 коментара

  1. Već duźe vreme planiram da uzmem ovaj puder i nikako. Raduje me to što Lilly ima sniženja :D

    ReplyDelete