September faves / Septembarski favoriti

03:15


Hello everyone! It's favorites time of the month again so its time for me to share with you some of the products I've been enjoying. Don´t get surprised if you see a mash up of summer and fall trends because this is what september was all about!

Maybelline Instant Anti-age effect concelear (what a mouthful!) - Well I am kind of late on bandwagon with this one and I have to admit that I was a tiny sick of everyone raving about this product. Especially since I don't need any magical coverage for my under eye area. But I ended up loving it too because it really brightened up under eye area and actually stayed there for pretty decent time.

Rimmel Apocalips matte in 206 Attomic rose- I can say that this was so out of my comfort zone and I am proud that I have tried even orange lip shade. I basiclly wanted to see matte formula of the my well loved Apocalips lipsticks and there were no loads of shades to choose from so I ended up wearing this in your face orange shade and kind  of missing summer. Formula is great, drys very quickly but I always reapply it through the day.
From left to right: Apocalips, Essence lip liner, Kiko eyeshadow















Essence Lip liner in 15 Honey berry - And on the other side we have our perfect fall berry shade. I can say that I was quite surprised with quality of these pencils because they were creamy and easy to apply but still long lasting. I am using this shade all over the lips but definitely on a hunt for some of their nude shades to use as an actual liner.

Kiko infinity eyeshadow (I believe mine is in 210 Satin brick but I˙ve lost packaging) - Can we talk about this shade for a second? We've all seen classic brown and bronzy shades but this one has a hint of red tone and that makes such a difference for me. It is also complitely matte but so smooth. And pigmentation is pretty nice and buildable.

Ardell Demi wispies- Well I can say that for me this was kind of celebrations season and these lashes made doing my makeup so much easier. They drew so much attention on my eyes without me having to do smokey eye or winged eyeliner. As I could notice Demi wispies are the one on the natural side but still I used them in special occasions.

And I have only one hair product that I want to talk about. It is Aussie 3 minute repair conditioner/mask. When I used it for the first time it didn't seem like anything special but then every next time I used it my hair felt nicer. I tend to use agressive conditioners, because my hair gets all tangly by the time I start blow drying it, but when using this it felt silkier and kind of healthier after a month. So give this a time and it would do it's miracle.

Movie- Me,Earl and the dying girl. I can just say that if you have loved The fault in our stars or any other similar movie than you should definitely add this one to watching list. And stay till the end!















Tv show- I have been binge watching Mistresses and every episode is so intense and different. To all Desperate housewives I can say that this would be your show.

Little bit more rambling than usual but I hope you liked this post and until next one :)

Cao devojke i ponovo smo dosli do onog perioda u mesecu kada je vreme za favorite! Nemojte da se iznenadite ukoliko ovde vidite neke letnje trendove izmesane sa jesenjim posto je to bas ono sto je meni obelezilo ovaj septembar.

Maybelline Instant Anti age effect korektor- znam da sam relativno zakasnila sa pricom o ovom korektoru (moram da priznam da mi je i samoj dosadilo do slusam o njemu) buduci da dobro poznat u sferi blogerki. Primetila sam da ga u poslednjim mesecima nema na nasim policama, tako da prva stvar koju sam zgrabila u inostranstvu bio je on.  Inace nemam preterano izrazene podocnjake ali volim da posvetlim predeo oko ociju u cemu je ovaj korektor definktivno bio uspesan. Lako se nanosi i stapa da ostatkom sminke i dosta je postojan za razliku od drugih drogerijskih korektora koje sam imala priliku da isprobam.

Rimmel Apocalips matte u nijansi 206 Atomic rose- buduci da ste upoznate sa mojom ljubavlju prema Apocalips tecnim ruzevima ocekivano je i da me je ova nova mat formula zaintrigirala. Sto se tice pigmentacije, postojanosti i izboru nijansi ostali su verni originalnoj verziji, a ono sto ih razlikuje je sto se veoma brzo suse i postaju potpuno mat. Ja sam odlucila da dam sansu ovoj jarkoj narandzastoj koja je bila savrsena za topilije vreme i nisam se pokajala.
S leva na desno: Apocalips, Essence olovka i Kiko senka















Essence olovke za usta u nijansi 15 Honey berry- i jos jedan proizvod za koji mogu da kazem ˝Blogerke me naterale :)´´. Nijansa koju sam ja odabrala je 15 Honey berry I izgledala mi je idealno za nekoga ko zeli malo da eksperimentise sa tamnijim nijansama za ovu jesen. Ja sam je koristila umesto ruza i dopalo mi se sto nisam morala konstantno da je popravljam ili dodajem jos proizvoda. Plus je takodje sto mi nije isusila usne preterano.

Kiko Infinity senka (mislim da je u pitanju nijansa 210 Satin brick ali sam izgubila pakovanje) - Znam da ovaj brend nije dostupan na nasem trzistu, ali  nisam mogla da odolim da ne podelim sa vama utiske o ovoj senci. Pored nijanse koja me je odusevila s obzirom da nije cisto braon ili bronzana vec vuce na bordo pigmentacija je idealna za nekog ko nema preterano laku ruku i veoma se lako blenda (pogtovo sa krem nijansama).

Ardel Demi wispies vestacke trepavice- Iako ih nisam koristila religiozno za ovaj mesec vec cuvala za svecanije prilike zasluzile su svoje mesto u favoritima. U mnogome su mi olaksale spremanje za svecanije prilike posto su dovoljne da privuku svu paznju na oci, a da pritom ne izgledaju toliko vestacki (cak sam cula da su jedne od prirodnijih). I mada nisam ekspert za koriscenje ovakvih proizvoda reci cu da sam se dobro snasla sa ovim trepavicama, sto znaci da nisu toliko teske za nanosenje.

Sto se tice proizvoda za kosu zelela sam samo da spomenem Aussie 3 minute miracle masku za kosu posto sam je i sama vec potrosila a ne znam gde moze da se kupi kod nas (ukoliko je neko video ili zna neka mi javi :-)). Posle prvog koriscenja nije napravila drasticnu razliku ali kako sam nastavila da je koristim kosa mi je postala meksa i svilenkastija, a necu ni da spominjem koliko mi je olaksala rascesljavanje.

Film- Me, Earl and the dying girl. Karakteristika po kojoj cete ovaj film prepoznavati je slicnost sa filmom Krive su zvezde. Dosta slicna radnja ali odgledajte ga do kraja.















Serija- Mistresses. Mogu samo da kazem da je stigala dostojna naslednica Ocajnih domacica. Svaka epizoda je napeta i prozeta dramom tako da cete ih gledati u jednom dahu.

Pa sad znam da sam se malo raspisala, ali u svakom slucaju nadam se da vam se dopao ovaj post. Do sledeceg :)

You Might Also Like

3 коментара

  1. I love the Aussie 3 minute conditioner! It does wonders for my hair!

    www.thesparklingdarling.com

    ReplyDelete
  2. Bas sam trazila taj korektor jer ga, sto ti kazes, svi zivi hvale :-) ! Trepavice su jako lepe, bas je tesko "ubosti" dobre, da lepo izgledaju, a seriju pratim i ja :-) .

    ReplyDelete
  3. Apocalips is such a stunning shade. I love that it has a different spin on coral. :]

    // ▲ itsCarmen.com ▲

    ReplyDelete