Haul! / Noviteti!

01:54

Well I can't call this post fall haul since I wasn't feeling a lot of fall trends (but this moment craving some dark lip!) so I went for some necesities and relied on recommendations of other beauty bloggers or real life friends. Maybe I can try to justify myself and say that blogger made me do it!
 1. Ebeline beauty blender - oldie but a goodie, I have been using this sponge for longer than a year and this is probably my 10th repurchased one
2. Infallible (Indefectable) 24 matte foundation - I am huge fan of original formula and I couldn't wait to try out matte one that is well know in our communty
3. Max factor Pan stik - Always on a hunt for a drugstore medium to full coverage foundation/concelear

4. Maybelline Lash sensational - Well I have to try this mascara since it is the only drugstore mascara that was talked about this couple months
5. Essence I heart extreme - Too be quite honest I wasn't sure that Lash sensational would be enough since I always go for volume rather than length and curl so this one seemed to have a brush that I always go for

6. Avon Setting spray - No, I haven't used any setting spray before but a friend really sold me this one
7. Avon eyeshadow base - Still haven't found nice drugstore eyeshadow base (any recomendations?) but I really have high hopes for this one, and love packaging it reminds me on Mac paint pots
8. Avon angled brush - I have been using my Too faced brush for bronzer for so long (similar to Nars Ita brush) and it was doing miracles for contouring and carving cheekbones but I wanted to give a go to traditional bronzer/blush brush. It was such a bargain, too.
9. Essence Make me brow - Hope this is a dupe for Gimme brow, one of my favorite brow products
10. Eveline 8 in 1 total repair - When it comes to not taking care of nails I am guilty as chared. This is suppose to be a miracle for your nails in bottle and I am so looking forward to have strong and long nails again
11. Aura black eye pencil - repurchase, it is super black and it won't smudge
12. Last but not least Soap and glory Hand food - Fun fact I am obssesed with moisturizing my hands. I can't live without hand cream and I am super picky, it shouldn't be too creamy/oily but still more hydrating than a hand lotion. Again beauty bloggers favorite, so I have super high expectations.

I am so excited to play around with these new products and let me know if you would like to hear something more about them or any review.

Iako je jesen vec stigla ne mogu ove novitete da bas nazovem jesenjim posto me ovo sivilo nije mnogo inspirisalo da se igram sa novim proizvodima (mada sam jedva docekala da iskopam bordo i druge tamnije karmine). Uglavnom, ovde su neki proizvodi koje cu koristiti na dnevnoj bazi bez mnogo eksperimentisanja. A i da se malo opravdam vecina ovih proizvoda je dobro znana u nasoj zajednici tako da mogu da kazem Bloggers made me do it!

1. Ebeline Beauty blender - ovo sundjerce je vec dobro isprobano i voljeno, i mislim da cu sve reci kada kazem da samo ovakve sundjercice vec godinu dana koristim za nanosenje tecnog pudera i korektora
2. Infallible (Indefectable) 24h matte - Kod nas se moze naci originalna verzija Infallible tecnog pudera koji mi je jedan od omiljenih tako da mozete da predpostavite sta sam prvo zgrabila kada sam bila u inostranstvu.
3. Max factor Pan stik - Iskreno uvek sam u potrazi za drogerijskim puderom koji ima srednje do jako prekrivanje, a cula sam da su ga neke nase hvalile tako nisam mogla da docekam da isprobam ovo cudo


4. Maybelline Lash sensational maskara - Svi smo vec culi za ovu maskaru buduci da je jedina drogerijska maskara o kojoj smo slusali proteklih meseci, pa i ja da je stavim na test
5. Essence I heart extreme maskara - posto cu ja uvek izabrati volumen pre duzine trepavica, i nisam bila sigurna da ce Lash sensational ispuniti moje kriterijume morala sam ovu maskaru da uzmem za svaki slucaj
6. Avon setting sprej - ne, moram da priznam da jos uvek nisam probala nikakav sprej za setovanje sminke posto nisam bila odusevljena izborom kod nas ali za ovaj sam cula samo najbolje
7. Avon baza za senku - ista prica, kada nesto ne mogu da nadjem u drogerijama trazim u Avon-u
8. Avon kosa cetkica - do sada sam za bronzer uglavnom koristila Too faced cetkicu iz Everything nice seta (cetkica dosta podseca na Nars Ita cetkicu) i odlicna je za konturisanje ali kada izgledam bledo i zelim da stavim malo boje nisam bas znala sta da koristim, a i cetkica je dosta povoljna
9. Essence make me brow - iskreno se nadam da je ovaj proizvod poput Gimme brow
10. Eveline 8 u 1 - moji nokti su trenutno jednom recju vec neko vreme bili zapusteni. Onda sam ih skroz skratila i zelela sam nesto sto ce da ih ojaca i ubrza rast a znam devojke koje se kunu u ovaj proizvod tako da sam morala da mu dam sansu
11. Aura crni kreon - Aura olovke za oci koristim vec duze vreme, i to uglavnom u vodenoj liniji, i mogu da kazem da su dosta pigmentovani i da se ne razmazuju tako lako
12. I za kraj Soap and glory Hand food - ako me pratite vec neko vreme mozda ste stekli utisak da sam  manijak za negu ruku. Nigde ne idem bez kreme za ruke i kada ih biram imam prilicno visoke standarde; da ne bude premasna/ da je koza brzo upije a ne da ne mogu da pipnem nista narednih pola sata ali i da dosta hidrira za razliku od raznih mleka. Nadam se da ce ova ispuniti moja ocekivanja

Dosta se radujem isprobavanju ovih proizvoda a vi mi recite ukoliko imate zelju za neku recenziju ili da cujete nesto vise o njima

You Might Also Like

8 коментара

  1. Some of these are my favourite! Lash sensational and L'Oreal foundation are great.

    www.elabellaworld.com

    ReplyDelete
  2. Hmmm ima ovde mnogo lepih stvari i onih koje i ja koristim:) Kunem su Avon bazu za oci :)

    ReplyDelete
  3. I def need to try the foundation! I'm running out and I don't want to buy another expensive one!(/-\)
    I love your blog btw! Please follow mine?:)

    http://kissjessika.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ja licno nisam zadovoljna Avonovim setting sprejom, ali videces i sama, mozda se tebi bolje pokaze :)

    ReplyDelete
  5. i adore the maybelline lash sensational mascara! I really need to try those Maxfactor stick foundations! they look ace...does it wear well?
    Jess xox || www.beautifulbreakable.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well I can say that coverage is pretty nice and it holds up pretty long but it doesn't have matte finish so it gets a bit shiney through the day
      I hope I helped you :)

      Delete