What is in my travel makeup bag? +exciting news / Šta je u mom neseseru za putovanje+ uzbudljive vesti

08:48

Hey guys so I wanted to share something exciting with you! At Wednesday I will be going to Vienna so it is going to be something like extended weekend. I need a little break so bad and I feel like spring is the best time for travelling. And for me most exciting part is packing. I know that most of people find it super annoying it but I really enjoy it except the part where I have to leave some stuff or forget something(because I always temp to overpack).


And I know what are you thinking how much make up do I need for 5 days? Well the answer is pretty self explanatory.
I already use most of these products on daily bases and until I saw them all together I haven't realized that I am using all these stuff!
But anyways here are the products I will bring with me: 
Bourjois Healthy mix foundation     Rimmel Stay matte powder                              Vichy Dermablend
Mac Pro longwear concelear            Too faced Chocolate soleil bronzer   Rimmel Lasting finish blush
Loreal False lash wings mascara      Too faced Better than sex mascara      Loreal Gel intenza eyeliner
Rimmel pencil eyeliner                     Maybelline Color tattoo eyeshadow     Essence eyebrow designer
Rimmel Apocalips in Celestial         Rimmel Lasting finish lipstick in 12
And if you were wondering my sparkly make up bag is from Too faced set Everything nice.

Now lets bring something new in! My skin care stuff (and for my face I am using some cleansers and spot drying treatments that my dermatologist recommended so thats why I haven't shown face stuff ). And you can see that I am pretty much obsessed with Nivea body products.

That would be all for today I hope you like this post and tell me what kind of post from Vienna would you like to see?

Dragi moji danas sam sam htela da podelim sa vama nesto uzbudljivo. U sredu putujem u Bec na 5 dana i iskreno ne mogu da docekam. Toliko mi je potreban mali odmor i mislim da je prolece najbolje vreme za ovakav obilazak. 
I sada za mene najuzbudljiviji deo pakovanje. Znam da vecina ljudi mrzi ovaj deo ali ja naprosto uzivam da se pakujem izuzev dela gde uglavnom zaboravim nesto ili ponesem previse stvari

Znam da se pitate koliko mi je smike potrebno za 5 dana ali mislim da je ova slika prilicno dobar odgovor.
Vecinu ovih stvari koristim svakodnevno i dok nisam sve skupila nisam ni shvatila koliko sminke ustvari koristim!

U svakom slucaju ovo su proizvodi :
Bourjois Healthy mix tecni puder     Rimmel Stay matte kompaktni puder              Vichy Dermablend
Mac Pro longwear korektor        Too faced Chocolate soleil bronzer   Rimmel Lasting finish rumenilo
Loreal False lash wings maskara     Too faced Better than sex maskara       Loreal Gel intenza ajlajner
Rimmel kreon                                   Maybelline Color tattoo senka              Essence eyebrow designer
Rimmel Apocalips u Celestial          Rimmel Lasting finish ruz u nijansi 12

I ako ste se pitali koji neseser nosim odlučila sam se za Too faced neseser koji sam dobila u setu Everything nice.

Sada da uvedemo nesto novo! Zelela sam da vam pokazem i sta jos od kozmetike nosim na put (i ako se pitate gde su stvari za negu lica, trenutno koristim tonik i sredstvo za isusivanje bubuljica koje je mi je preporucio dermatolog i zato ih nisam prikazala).
I moze se reci da obozavam Nivea proizvode za telo pogotovo njihove mirise.

To je to za danas, nadam se da vam se dopao ovaj post i recite mi kakvu vrstu posta biste zeleli da vidite iz Beca?

You Might Also Like

10 коментара

  1. I've heard so much about the Bourjois foundation and the Rimmel stay matte powder!
    Dalal xo monochromedaisies.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. They have been my favorites for so long you should check them out

      Delete
  2. I literally love (or would love to try!) all of these products. :)

    ReplyDelete
  3. Sure I followed you on Bloglovin you can follow me back :)

    ReplyDelete
  4. Lovely pics!! :)<3

    littlecoffeebreak.com

    ReplyDelete
  5. The pink sparkly makeup bag is adorable. I love it. :]

    // ▲ itsCarmen.com ▲

    ReplyDelete
  6. Great post! I liked seeing what you packed. Next time I need to remember to pack a dry shampoo! I just posted a very similar post, lol, if you want to see what I packed. :D

    http://perlasancheza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Divan post. Uvek volim da pogledam my travel bag i make up storage. :)

    ReplyDelete
  8. I ja ponekad koristim Bourjois Healthy mix tekući puder i super mi je, ali sam primjetila da Rimmel Stay matte kompaktni puder u zadnje vrijeme isušuje kožu, tj. primjetila sam da mi se ljušti kad ga stavim posebno ispod očiju. Događa li se tebi isto? Inače moja je koža hmm mogu reći mješovita. Ne masti se baš puno, više je suha, ali samo T-zone. Možeš li mi možda preporučiti neki drugi puder u kamenu jer sam trenutno u potrazi za novim? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja koza je izrazito masna i muku sam mucila dok nisam nasla ovaj puder tako da ga vec duze vreme ne menjam. Cula sam da je Bourjois healthy mix odlican tako da cu ga i sama uskoro probati :)

      Delete