Rimmel stay matte foundation

02:21

Cao svima danas sam zelela da vam predstavim jedan od mojih stalnih favorita, rimmel stay matte liquid mousse foudation ili ti rimmel stay matte tecni puder. Prvo sto me je privuklo ovom proizvodu bilo je pakovanje koje je slatko i prakticno.

                        
Susreli smo se u vreme kada sam imala mnogo bubuljica na licu i od tada se druzimo. Ja sam jedna od onih ljudi koji nisu prirodno nadareni bebinom kozom i vremenom je moje lice postalo savrseno staniste za akne, bubljice i ostale nepravilnosti. Iako sam mnogo puta pokusala da ih uklonim citaj ocistim jedino sto mi je stvarno polazilo za rukom je da ih prikrijem i u tome mi je pomogao ovaj puder.

Ovo je puder koji ima teksturu moussa ili ti gusce kreme i zbog toga ima odlicnu mogucnost prekrivanja. Veoma je lak za nanosenje prstima zbog teksture i lako se postize  ujednacenost. Prilikom nanosenja ima malo tamniju nijansu koja se gubi prilikom susenja.
Susi se mat i okvirno 6 sati drzi pod kontrolom cak i  moju t zonu koja je skolna mascenju. Nema potrebe fiksirati ga puderom u prahu osim ukoliko ne zelite da puder traje duze od 6 sati sto je nerealno ocekivati od drogerijskih pudera.
Cena mu je pristupacna 575-750 dinara i moze se lako naci u drogerijama.
Mane: za nekog ko ima suvu ili normalnu kozu ne bih preporucila za svakodnevnu upotrebu vec vise za nocne varijante


















Hi everyone today I wanted to talk about one of my favourites, rimmel stay matte liquid mousse foundation.
What draw me to this product was the packaging that is adorable.

I started using it when I was having a lot of blemishes and pimples and since then it was my best friend. I am one of those people that are not gifted with perfect baby skin and my face is really oily so its great area for acne, pimples and a lot of other imperfections. Although I tried everything to get rid of them they keep coming back so the only thing that i could do is cover them up and this foundation helped me a lot to do that.
As its name says it has pretty moussy texture and because of that it covers blemishes so good. It is full coverage foundation so for someone with dry or normal skin it is more for night out than everyday faundation.
It is very easy to apply with fingers or brush and it evens skin tone pretty good. 
It dries matte and it keeps the entire face matte (including t zone) for approximately 6 hours. You dont need to set it with setting powder unless you want it to last a litlle bit longer which is unreal to expect from drugstore foudation. 
It is pretty afordable and you can find it in drugstores.
Flaws: I would not recomend it for someone who has dry skin and makes pores look little bit bigger.

You Might Also Like

0 коментара